O mnie

Kim jestem?
O czym jest ten blog?

Dwa krótkie pytania, które mogą Wam przybliżyć mój świat, zaplątany, poplątany, taki mały, intymny świat...
Na imię mi Agnieszka.
Jestem żoną, córką, siostrą, przyjaciółką.
Jestem kobietą z pasją, wrażliwą i artystyczną duszą.
A ten blog to mój sposób na walkę z szarą codziennością, nie zawsze łatwą emigracją, lecz nade wszystko to mój sposób na wyrażenie siebie i tego, co mi w sercu gra... :)

niedziela, 13 stycznia 2013

Opaski :-)

Zaplątane szydełko dostało nowe zadanie!
Nowe zadanie - nowe wyzwanie.
Poproszono mnie o zrobienie opasek.
 Dwie opaski dla dwóch dziewczynek.
Z rozpęd zrobiłam trzy! A co tam... 
 Trzecia jest ode mnie gratis - na pierwsze urodzinki dla Lenki :-)
Pierwszy raz robiłam opaski i powiem wam, że to nawet fajna sprawa.
Można zrobić tak wiele kombinacji kolorów i wzorów
 -
jest bardzo, bardzo dużo możliwości!
To bardzo fascynujące.
Miłego noszenia dziewczynki!

Odrobina prywaty :-)
3 styczna 2013 roku Pani Szydełko - czyli ja skończyłam 30 lat.
Był to bardzo fajny dzień.
Z rana byłam u kosmetyczki, po południu odwiedzili mnie najbliżsi - była bardzo fajna imprezka.
Pierwszy raz od 4 lat obchodziłam urodziny w rodzinnym domu - w Polsce.
No i tu dochodzę do sedna sprawy, czyli do tortu.
Zrobiłam go sama.
Był bardzo smaczny i bardzo szybko zniknął...
Chciałam go wam pokazać, bo jestem z niego bardzo dumna.
Częstujcie się wirtualnie...
Smacznego!
Biszkopt upiekłam z przepisu mojej mamy.
Pierwsza warstwa - wiśnie + kawałki gorzkiej czekolady.
Druga warstwa - brzoskwinie +  kawałki gorzkiej czekolady.
A tutaj już efekt końcowy.

12 komentarzy:

  1. Śliczne opaski! A tort-hmmm,pycha musiał być:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!!!czyli oprócz talentu do robótek masz jeszcze talent do pieczenia i cudownego ozdabiania;)tort idealny!!!szkoda,ze nie spróbowałam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie nazwałabym tego talentem, ale lubię czasami coś upiec!

      Usuń
  3. Musiał być przepyszny ! Aż ślinka cieknie ! :)
    Bardzo ładne opaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne opaski :) Tort wygląda baaaaardzo apetycznie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Opaski cudownie słodkie, tort wygląda rozkosznie! Wszystkiego dobrego, urodzinowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ode mnie również najserdeczniejsze życzenia :-) Spełnienia marzeń i dużo zdrowia :-)
    Tort zrobiłaś przecudny :-) Uwielbiam owocowe torty wobec czego z chęcią się poczęstuję :-)
    Zrobiłaś cudne opaski :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszytskiego dobrego :) ciacho pycha wygląda, ja od tygodnia chcę coś upiec ale jakoś się tak składa, że wychodzi inaczej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne opaski Agnieszko :) Idealne dla małych dziewczynek!
    No i oczywiście wszystkiego naj, naj z okazji 30 urodzin! Wielu wspaniałych inspiracji do wszelkich robótek ręcznych :)
    PS. Nie dosyć, że łączy nas ta sama pasja, to jesteśmy z jednego rocznika i... jesteś tylko o 1 dzień starsza :) Ha ha :) Co za zbieg okoliczności! Trzydziestolatki koziorożce - łączmy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co za zbieg okoliczności! To i tobie życzę wszystkiego najlepszego...

      Usuń
  9. Opaski przesłodkie. Tort bardzo ładniy, a pewnie i smaczny. No i 100 lat ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne opaski ;). Tort ładnie i smacznie wygląda. Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń